Logo Fleximo

Cos 0

Momentan nu aveti produse adaugate in cos

Detalii cont
Nu aveti inca un cont?

Creati-va unul acum.

Color bar

Termeni si conditii

Termeni si Conditii Generale de utilizare a Site-ul www.fleximo.ro

Site-ul www.fleximo.ro este detinut si administrat de catre S.C. Scandinavian Design House S.R.L., societate romana cu sediul social in Str. Fabrica de Glucoza 21, sector 2, Cod postal 020332, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului al Municipiului Bucuresti cu nr. J40/11797/2002, avand cod unic de inregistrare fiscala RO 15026211, ce poate fi contactata la adresa de e-mail: sales@fleximo.ro.

Prin utilizarea site-ului www.fleximo.ro si/sau a oricarui alt serviciu oferit in acest site, se considera ca ati citit, inteles si ati acceptat integral Termenii si Conditiile Generale de utilizare ale site-ului.

Administratorul site-ului isi rezerva oricand dreptul de a modifica Termenii si Conditiile, fara a fi nevoit sa anunte acest lucru.

Administratorul site-ului va depune toate diligentele in vederea mentinerii corectitudinii informatiilor expuse pe site. Cu toate acestea, avand in vedere posibile erori cu privire la aceste informatii, societatea precizeaza ca imaginea produselor are caracter informativ, unele caracteristici sau pretul produselor prezentate pe site pot fi modificate fara preaviz sau pot contine erori de operare. De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, uneori descrierile produselor pot fi incomplete, insa societatea face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante.

 

I.Definitii si termeni

1. Termeni generali

Termenii utilizati pe www.fleximo.ro, au exclusiv sensurile definite mai jos:

Site - www.fleximo.ro

Document – totalitatea prevederilor cumprinse in sectiunea de Termeni si Conditii Generale de utilizare a Site-ul

Utilizator – persoana, companie sau orice alta entitate fizica sau juridica inregistrata pe Site care, prin inregistrare, si-a dat acordul cu privire la acceptarea clauzelor specifice de utilizare ale Site-ului, respectiv a acceptat sectiunea de Termeni si Conditii Generale. Calitatea de Utilizator se poate suprapune cu cea de Cumparator, in cazul in care Utilizatorul efectueaza o comanda pe acest site, insa acest lucru nu este obligatoriu.

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator, prin care Cumparatorul isi manifesta intentia de a achizitiona Produse si/sau Servicii comercializate de catre Vanzator prin intermediul Site-ului. Comanda se poate plasa exclusiv dupa parcurgerea Procesului de Plasare a Comenzii, asa cum este el definit in prezentul Document.

Cumparator – persoana, companie sau orice alta entitate fizica sau juridica ce efectueaza o Comanda pe Site.

Vanzator – societatea comerciala S.C. Scandinavian Design House S.R.L., societate romana cu sediul social in Str. Fabrica de Glucoza 21, sector 2, Cod postal 020332, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului al Municipiului Bucuresti cu nr. J40/11797/2002, avand cod unic de inregistrare fiscala RO 15026211.

Produse si Servicii – orice produse sau servicii, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate, respectiv prestate, de catre Vanzator, in beneficiul Cumparatorului.

Contract – o Comanda valida, confirmata de catre Vanzator in concordanta cu criteriile mentionate in prezentul Document si achitata de catre Cumparator, exceptie facand Comenzile achitate in numerar la livrare.

Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Produselor si Serviciilor asa cum sunt confirmate de catre Vanzator in vederea transformarii Comenzii in Comanda valida, respectiv, in Contract.

Pretul Contractului – il constituie pretul vanzarii Produselor, respectiv, prestarii Serviciilor, cuprins in Comanda validata prin confirmare de catre Vanzator. Cu toate acestea, Vanzatorul atentioneaza asupra faptului ca exista cazuri cand, ca urmare a unor potentiale disfunctionalitati ale Site-ului, sau erori de orice alta natura, pretul afisat pe Site poate sa nu fie cel real. In aceste cazuri, Vanzatorul va informa Cumparatorul asupra Pretului corect, mentionandu-l in cuprinsul confirmarii Comenzii. Pretul comunicat include TVA.

 

2. Termeni si conditii specifice procesului de vanzare prin intermediul Site-ului

Prin lansarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul isi da implicit acordul de a fi contactat prin e-mail, SMS sau apel telefonic de catre reprezentantii Vanzatorului.

Daca Vanzatorul confirma primirea unei Comenzi, acest lucru va implica o acceptare completa a Termenilor Comenzii. Acceptarea Comenzii de catre Vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare scrisa (e-mail, SMS) din partea Vanzatorului catre Cumparator, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia din urma.

Comanda se considera valida numai dupa confirmarea de catre Vanzator a diponibilitatii, a pretului, precum si a Specificatiilor Produselor, respectiv Serviciilor solicitate de catre Cumparator. In lipsa unei confirmari din partea Vanzatorului, asa cum este ea definita in Document, Comanda nu este valida.

Termenii si Conditiile Generale de Vanzare vor sta la baza Contractului incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator, precum si documentele fiscale si de insotire a marfii (Factura de marfa/servicii si Avizul de insotire a marfii).

Obiectul Contractului il constituie vanzarea Produselor, respectiv prestarea Serviciilor. Aceste activitati se realizeaza in conformitate cu disponibilitatea, pretul si Specificatiile mentionate in confirmarea transmisa de catre Vanzator, in vederea validarii Comenzii plasate de catre Cumparator.

 

3. Definirea Procesului de plasare a Comenzii

Pentru a plasa o Comanda:

  1. Clientul se inregistreaza pe Site pe baza unui nume de utilizator si a unei parole unice.
  2. Clientul selecteaza Produsele dorite, apoi apasa butonul ‘Adauga in Cos’.
  3. Prin apasarea butonului ‘Checkout’, Clientul are posibilitatatea sa parcurga lista Produselor, sa modifice cantitatile si sa confirme intentia de cumparare prin apasarea butonului ‘Finalizeaza comanda’.
  4. Ulterior finalizarii Comenzii, Clientul va primi in vederea validarii acesteia o confirmare scrisa din partea Vanzatorului - prin e-mail sau SMS - confirmare ce include disponibilitatea, pretul si Specificatiile Produselor si/sau Serviciilor Comandate.

 

4. Definirea Modalitatilor de Plata

Pretul Contractului poate fi platit prin una dintre urmatoarele modalitati, in functie de optiunea Clientului:

  1. plata online cu card - card personal sau al societatii cumparatoare, in conditii de deplina securitate, fara a fi perceput niciun comision suplimentar pentru tranzactii;
  2. plata prin ordin de plata - in baza facturii proforme emise de catre Vanzator in contul RO48BUCU046731372511RO01 deschis la Alpha Bank Sucursala Dorobanti;
  3. plata in numerar la livrare - plata va fi facuta in lei conform Pretului Contractului si se va face la comisionarul care efectueza livrarea.


Mai multe detalii despre Modalitatile de Plata disponibile pe Site se regasesc in pagina Modalitati de plata.

 

5. Definirea Modului de Livrare al Produselor

Livrarea se realizeaza la adresa de livrare definita de catre Client in formularul de Comanda, utilizand Modalitatea de Livrare aleasa in momentul inregistrarii Comenzii si in termenele mentionate pe site pentru fiecare dintre produselele comandate.

Livrarea Produselor si/sau Serviciilor contractate de catre Client se va face numai in urma confirmarii platii Pretului Contractului, exceptie facand plata realizata in numerar la livrare.

Produsele se afla in ambalajul original si sigilat al producatorului si sunt asigurate pe tot parcursul transportului, pana la livrare, exceptie facand produsele care sunt marcate explicit pe Site ca fiind resigilate sau montate.

Vanzatorul, in cazul in care nu poate executa Contractul motivat de faptul ca Produsul sau Serviciul nu este/nu mai este disponibil, va informa Cumparatorul despre aceasta indisponibilitate, urmand ca Pretul Contractului achitat de catre Cumparator pentru Produsul sau Serviciul indisponibil sa fie rambursat in termen de maximum 30 de zile calendaristice.

In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare, Vanzatorul va anunta Cumparatorul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrarii. In cazul in care Vanzatorul primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, Vanzatorul poate refuza onorarea livrarii, fara ca acest lucru sa se considere o incalcare a Contractului, sau poate stabili un nou termen de onorare a comenzii.

Vanzatorul va depune toate eforturile in vederea mentinerii corectitudinii informatiilor expuse pe Site cu privire la disponibilitatea, pretul si specificatiile produselor comercializate.

 

6. Definirea Politicii de Returnare a produselor – dreptul Cumparatorului de retragere din Contract

Cumparatorul are dreptul de a se retrage din prezentul Contract, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile de la data:

(i) incheierii Contractului, in cazul Contractelor de prestari servicii;
(ii) la care Cumparatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, parte care este indicata de Cumparator, intra in posesia fizica a Produselor comandate;
(iii) la care Cumparatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, parte care este indicata de Cumparator, intra in posesia fizica a ultimului Produs, in cazul in care Cumparatorul comanda printr-o singura comanda Produse multiple care vor fi livrate separat;
(iv) Cumparatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, parte care este indicata de Cumparator, intra in posesia fizica a ultimului Produs sau a ultimei piese, in cazul livrarii unui Produs care consta din mai multe loturi sau piese.

Pentru a-si exercita dreptul de retragere, Cumparatorul trebuie sa informeze Vanzatorul cu privire la decizia sa de a se retrage din Contract, utilizand o declaratie neechivoca, de exemplu o scrisoare trimisa prin posta, fax sau e-mail. In cazul utilizarii acestei optiuni, Vanzatorul va transmite Cumparatorului, fara intarziere, prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere. In acest scop, se poate folosi modelul de retragere prevazut in Anexa.

Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficienta trimiterea comunicarii privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere.

 

Consecintele retragerii

In cazul exercitarii dreptului de retragere, Vanzatorul va rambursa Cumparatorului contravaloarea Produselor/Serviciilor comandate, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data informarii cu privire la decizia de retragere din Contract.

Rambursarea se va efectua folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care Cumparatorul si-a exprimat acordul explicit pentru o alta modalitate de rambursare. In orice caz, nu vor fi percepute comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari. Cu toate acestea, Vanzatorul va putea amana rambursarea contravalorii produselor pana la data la care acesta primeste inapoi produsele sau pana la momentul la care Cumparatorul a furnizat Vanzatorului dovada ca a returnat produsele, fiind valabila data cea mai apropiata.

Returnarea produselor se poate efectua prin posta, curier, sau direct la sediul Vanzatorului, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data comunicarii retragerii. Termenul este respectat daca Produsele sunt returnate inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

In cazul exercitarii dreptului de retragere, Cumparatorul va suporta costul aferent returnarii produselor. Costul aferent returnarii produselor este estimat la un maximum de 300 lei.

Cumparatorul este informat asupra faptului ca, in cazul in care Produsele prezinta la returnare ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri mecanice sau, dupa caz, electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a refuza returul sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

 

Exceptii in ceea ce priveste Politica de Returnare

Sunt exceptate de la dreptul de retragere Contractele privind:

– Produsele care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, de exemplu, dar nereducandu-se la acestea, saltele, topuri de saltele, cearceafuri, parfumuri, etc.
– Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de Cumparator sau personalizate.
– Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Cumparator.
– Produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.

 

II. Scopul Site-ului. Politica de confidentialitate

Site-ul deruleaza activitati de e-commerce.

Vanzatorul se angajeaza sa nu transmita datele personale ale Utilizatorilor si Cumparatorilor catre terte parti si sa le foloseasca numai in scopul stabilirii contactului cu clientii si potentialii clienti, precum si in scopul informarii acestora asupra aspectelor legate de functionarea Site-ului si a ofertelor acestuia.

Vanzatorul va retine datele personale ale Cumparatorilor si Utilizatorilor si le va folosi in scopul informarii lor privind situatia contului de pe Site, privind evolutia si starea Comenzilor, precum si in evaluarea Produselor si Serviciilor oferite. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a notifica Cumparatorii si Utilizatorii cu privire la ofertele curente si alte comunicari comerciale prin posta, telefon, fax, e-mail sau folosind alte metode de comunicare.

Vanzatorul nu promoveaza SPAM-ul. Orice Utilizator care a furnizat explicit adresa sa de email pe Site poate opta pentru stergerea acesteia din baza de date.


In cazul optarii pentru plata online, procesarea datelor de card se face pe serverele partenerului EuPlatesc.ro, iar Vanzatorul nu solicita si nu stocheaza niciun fel de detalii referitoare la cardul Cumparatorului.

Pentru informare, suport, reclamatii si sesizari Vanzatorul poate fi contactat la adresa de e-mail sales@fleximo.ro sau cu ajutorul formularului de contact de la rubrica de contact din Site.

Informatiile de orice natura furnizate de catre Vanzator Cumparatorului vor ramane in proprietatea Vanzatorului. Ele pot fi utilizate numai pentru executarea Contractului si pot fi facute cunoscute numai cu consimtamantul scris al Vanzatorului si dupa obtinerea unui angajament de confidentialitate din partea celui care le primeste.

 

1. Drepturi de autor

Continutul Site-ului este proprietatea Vanzatorului si a companiilor partenere care furnizeaza informatii Vanzatorului, si nu poate fi copiat sau preluat, nici macar partial, difuzat, vandut sau revandut decat cu acordul scris al Vanzatorului. In cazul in care doriti sa preluati orice tip de continut de pe Site, ne puteti contacta pe adresa de email sales@fleximo.ro. In afara de Vanzator, detinatorul si administratorul de drept al Site-ului, nicio alta entitate fizica sau juridica nu are dreptul sa modifice sau sa afecteze nicio parte din Site, in afara de ceea ce este necesar pentru utilizarea corespunzatoare a Site-ului cu scopul in care a fost creat. Utilizatorii nu vor modifica nicio parte din Site, in afara de ceea ce este necesar pentru utilizarea corespunzatoare a Site-ului cu scopul in care a fost creat. Astfel, in zonele din Site care permit adaugarea continutului de catre Utilizatori, respectiv zona de comentarii, acestia vor introduce pe site doar continut legal si moral.

Denumirea FLEXIMO este marca inregistrata.

 

2. Date cu caracter personal

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, Site-ul prin Vanzator in calitatea de imputernicit are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele cu caracter personal si datele cu caracter special (CNP) pe care ni le furnizati. Scopul colectarii datelor este: reclama, marketing, statistica si facturare. Vanzatorul este inregistrat in Registrul de Evidenta a Prelucrarilor de Date cu Caracter Personal sub numarul 0024775.

Nu sunteti obligat/a sa furnizati datele, acestea fiind necesare exclusiv in scopurile mai sus declarate. Refuzul dvs. determina imposibilitatea de a accesa modul e-commerce. Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la S.C. Scandinavian Design House S.R.L., Sos. Fabrica de Glucoza, nr. 21, sector 2, Cod postal: 020332, Bucuresti. De asemenea, va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei.

 

3. Conformitatea produselor. Garantii. Reclamatii

Vanzatorul este obligat sa livreze cumparatorului Produse care sunt in conformitate cu contractul de vanzare-cumparare. Se considera ca Produsele sunt in conformitate cu contractul de vanzare-cumparare daca:
– corespund descrierii facute de Vanzator si au aceleasi Specificatii ca si produsele pe care Vanzatorul le-a prezentat Cumparatorului ca mostra sau model;
– corespund oricarui scop specific solicitat de catre Cumparator, scop facut cunoscut Vanzatorului si acceptat de acesta la incheierea contractului de vanzare-cumparare;
– corespund scopurilor pentru care sunt utilizate in mod normal produsele de acelasi tip;
– fiind de acelasi tip, prezinta parametri de calitate si performante normale, la care Cumparatorul se poate astepta in mod rezonabil, date fiind natura Produsului si declaratiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, facute de Vanzator, de producator sau de reprezentantul acestuia, in special prin publicitate sau prin inscriere pe eticheta produsului. Vanzatorul nu este raspunzator pentru declaratiile publice daca nu a cunoscut si nu ar fi putut, in mod rezonabil, sa cunoasca declaratiile in cauza, declaratia fusese corectata la momentul incheierii contractului de vanzare-cumparare, sau daca decizia de a cumpara Produsul nu putea fi influentata de declaratiile publice in cauza.

Nu se considera a fi lipsa de conformitate daca in momentul incheierii contractului de vanzare-cumparare Cumparatorul a cunoscut sau nu putea, in mod rezonabil, sa nu cunoasca aceasta lipsa de conformitate ori daca lipsa de conformitate isi are originea in materialele furnizate de Cumparator.

Vanzatorul acorda garantie care incepe de la data receptionarii produselor de catre Client, astfel:

– mobilier – 2 ani (pentru deficiente calitative);
– decoratiuni – 30 zile pentru tesaturi, tricotaje, confectii si articole textile precum paturi, prosoape, covoare, perdele, huse de canapea, tesaturi decorative (fire neuniforme, culoare nefixata, rezistenta slaba a vopsirilor si a imprimeurilor, decolorare prin spalare sau prin frecare, modificari dimensionale peste limitele admise, cedarea sau migrarea colorantilor, cusaturi desfacute sau ochiuri scapate), sticlarie, ceramica, portelan (decor sau luciu nefixat, exfolierea acoperirilor, accesorii insuficient consolidate), corpuri de iluminat (defectare sub durata minima de functionare declarata de producatori, legaturi electrice interne intrerupte, imbinari nerezistente).

Pe aceasta perioada, daca deficientele nu sunt imputabile Cumparatorului, Vanzatorul isi asuma responsabilitatea repararii sau inlocuirii Produsului pe cheltuiala sa.

Dupa efectuarea receptiei si livrarii, Cumparatorul nu mai poate invoca deficiente cantitative sau deficiente pe care, in mod rezonabil, nu putea sa nu le vada la momentul receptiei (ciobituri, zgarieturi, rosaturi, fire trase, componente indoite, pete de murdarie etc).

Spargerea Produselor sau componentelor din sticla sau zgarierea Produselor dupa receptie sunt riscuri asumate integral de Cumparator.

Reclamatiile privind lipsa de conformitate a Produselor/Serviciilor achizitionate vor fi adresate Vanzatorului – S.C. Scandinavian Design House S.R.L., societate romana cu sediul in Fabrica de Glucoza 21, sector 2, Cod postal: 020332, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului al Municipiului Bucuresti sub nr. J40/11797/2002, avand codul fiscal nr. RO 15026211, prin telefon/fax la numerele 021.310.64.17/021.310.64.20, e-mail la adresa sales@fleximo.ro, sau direct la sediul acestuia.

Orice reclamatie va fi insotita de factura de marfa si certificatul de garantie. In termenul de garantie Cumparatorul are dreptul de a cere repararea gratuita, intr-o perioada rezonabila sau inlocuirea Produsului cu deficiente calitative, daca aceste deficiente nu sunt cauzate de nerespectarea de catre Cumparator a instructiunilor de utilizare si intretinere. In functie de disponibilitatea producatorului si de locul unde a fost fabricat produsul, Vanzatorul isi va impune sa repare sau sa inlocuiasca Produsul, pe durata garantiei, intr-un termen maxim de 30 zile.

Produsul inlocuit beneficiaza de aceeasi garantie ca si un produs nou. Defectele aparute in termenul de garantie ca urmare a unor vicii ascunse, confirmate prin expertize tehnice de catre un serviciu specializat se repara gratuit.

Durata medie de utilizare a mobilierului si scaunelor, precum si a canapelelor cu tapiterie din stofa este de 5 (cinci) ani, la canapelele cu tapiterie din piele de 7 (sapte) ani iar la decoratiuni de 6 (sase) luni.

 

4. Forta majora

Niciuna dintre parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora, in conformitate cu legislatia in vigoare.

 

5. Legea aplicabila – jurisdictia

Contractul este supus legii romane si se coroboreaza cu dispozitiile OUG 34/2014 privind drepturile cumparatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative si ale Legii nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora.

Eventualele litigii aparute intre Vanzator si Cumparator se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Bucuresti.

ANEXA – model formular retragere:

Catre: S.C. Scandinavian Design House S.R.L., societate romana cu sediul in Fabrica de Glucoza 21, sector 2, Cod postal: 020332, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului al Municipiului Bucuresti sub nr. J40/11797/2002, avand codul fiscal nr. RO 15026211, e-mail:sales@fleximo.ro, tel/fax 021.310.64.17/021.310.64.20

Va informez/Va informam (*) prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastra (*) din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse (*)/prestarea urmatoarelor servicii (*) comandate la data (*)/primite la data (*)

(*) A se selecta mentiunea corespunzatoare.

– Numele consumatorului (consumatorilor)
– Adresa consumatorului (consumatorilor)
– Semnatura consumatorului (consumatorilor) (doar in cazul in care acest formular este notificat pe hartie)
– Data


Brands
Newsletter plane