Logo Fleximo

Cos 0

Momentan nu aveti produse adaugate in cos

Detalii cont
Nu aveti inca un cont?

Creati-va unul acum.

Color bar

FAQ

Intrebari despre comanda si produse

1. Cum puteti comanda un produs care nu este pe site?
Daca ati gasit un produs la unul dintre furnizorii nostri insa el nu se regaseste pe fleximo.ro ne puteti contacta la sales@fleximo.ro si vom vedea impreuna care este solutia pentru dorinta dumneavoastra.


2. Nu puteti completa cu succes formularul de comanda. Ce puteti face?
Daca intampinati dificultati in completarea formularul de comanda nu ezitati sa ne contactati la sales@fleximo.ro, 021.310.64.17 sau 0727.333.066.


3. Se poate modifica o comanda?
Acest lucru depinde de statusul comenzii dumneavoastra. Pentru confirmarea comenzii veti fi contactat de echipa noastra de vanzari si la acest stadiu puteti opera modificari asupra comenzii. Pentru modificari ulterioare va rugam sa ne contactati la sales@fleximo.ro, 021.310.64.17 sau 0727.333.066.


4. Se poate anula o comanda?
Acest lucru depinde de statusul comenzii dumneavoastra. Pentru confirmarea comenzii veti fi contactat de echipa noastra de vanzari si la acest stadiu puteti anula comanda. Pentru modificari ulterioare va rugam sa ne contactati la sales@fleximo.ro, 021.310.64.17 sau 0727.333.066.


5. Nu ati primit confirmarea comenzii. Comanda a fost inregistrata cu succes?
In urma plasarii unei comenzi pe site primiti un mesaj automat de confirmare a plasarii comenzii. Daca nu ati primit acest mesaj va rugam sa ne contactati la sales@fleximo.ro, 021.310.64.17 sau 0727.333.066. Odata plasata comanda veti fi contactat de un membru al echipei de vanzari pentru confirmare.


6. Nu gasiti detaliile referitoare la comanda plasata. Ce se poate face?
In urma plasarii unei comenzi pe site primiti un mesaj automat de confirmare a plasarii comenzii. Daca nu ati primit acest mesaj va rugam sa ne contactati la sales@fleximo.ro, 021.310.64.17 sau 0727.333.066.
Situatia comenzilor poate fi verificata din contul dumneavoastra de pe platforma in zona Detalii Cont.


7. Este un termen maxim in care pot returna produsele?
Va rugam sa consultati Termenii si conditiile de utilizare pentru detalii amanuntite.

Intrebari despre livrare


1. Care sunt termenele de livrare?
Pentru produsele aflate in stoc (informatie disponibila pe pagina de produs) termenul de livrare este de minim 24 h sau maximum 72h (3 zile lucratoare, pentru articole ce cantaresc sub 10 kg).
La plasarea comenzii puteti selecta tipul de livrare convenabil, avand inclusiv posibilitatea de a ridica produsele personal din showroom-ul nostru


2.Cat costa livrarea?
a. Costuri livrare accesorii:
Livrare cu FAN Courier pe raza municipiului Bucuresti:
- gratuit pentru valori comenzi mai mari de 250 lei
- 17.5 Ron pentru valori comenzi sub 250 lei
Livrare cu FAN Courier in tara:
- gratuit pentru valori comenzi mai mari de 250 lei
- 17.5 Ron pentru valori comenzi sub 250 lei
b. Costuri livrare mobilier:
Livrare si montaj Fleximo in Bucuresti sau Ilfov:
- gratuit pentru valori comenzi mai mari de 10.000 Ron
- 100 Ron pentru valori comenzi sub 10.000 Ron
Livrare FAN Courier in tara:
- 300 Ron pentru orice comanda de mobilier
Livrare si montaj Fleximo oriunde in tara:
- va recomandam sa ne contactati pentru o cotatie la 021.310.64.17 sau 0727.333.066.

Taxa aferenta livrare si montaj in tara se calculeaza dupa urmatoarea formula: nr. km pana la adresa de livrarex1,5×1,20×2 (dus + intors). Suma rezultata include transportul produselor pana la domiciliul/locatia precizata de Cumparator, asamblarea pieselor de mobilier conform planului de amenajare si strangerea ambalajelor. Serviciul este asigurat de catre echipele proprii de profesionisti cu peste 10 ani experienta in montajul de mobilier.
In cazul in care optati pentru ridicarea produselor din depozitul nostru si doriti ca acestea sa fie montate in prealabil de catre echipa noastra specializata, se va aplica o taxa de 49 lei/piesa de mobilier montata. Ridicarea produselor trebuie programata cu cel putin 48h inainte.

3. In ce orase se face livrarea?
Fleximo.ro livreaza pe tot teritoriul Romaniei.


Intrebari despre metodele de plata


1. Care sunt metodele de plata acceptate pe fleximo.ro?
a. Ramburs la primirea coletului
b. Prin OP - Plata prin ordin de plata dupa ce comanda Dumneavoastra a fost confirmata de catre echipa Fleximo
c. Numerar - Plata in numerar se poate face la ridicarea produselor din showroom-ul Fleximo.
d. Card online - Plata online prin procesatorul de plati euPlatesc.ro


2. Cum poate fi contactat serviciul de relatii clienti sau serviciul post-vanzare?
Prin e-mail la sales@fleximo.ro sau telefonic la 021.310.64.17 sau 0727.333 – L-D 10:00-21:00

3. Ce puteti face cand din coletul lipseste o piesa sau un produs este deteriorat?
Cand primiti coletul, in prezenta curierului, trebuie sa verificati starea produselor comandate si sa stabiliti daca sunt in conformitate cu cele confirmate online.
Daca intampinati probleme referitoare la produsele livrate (produs lipsa conform confirmarii de livrare, pachet deteriorat, produs defect, etc.) trebuie sa:
a. Refuzati coletul
b. Mentionati pe avizul de livrare defectele sesizate
c. Faceti poze produsului cu defect, insistand pe zona ce prezinta defect si pe codului de colet.
In termen de maxim 3 zile lucratoare trebuie sa ne aduceti la cunostinta problema si sa ne trimiti o copie a avizului de livrare insotit de fotografiile mai sus mentionate la sales@fleximo.ro sau prin posta la adresa: Showroom Fleximo - Scandinavian Design House SRL, Soseaua Bucuresti-Ploiesti 44C, Feeria Baneasa, Sector 1, Bucuresti.


Brands
Newsletter plane